Nyheter

Fika hos oss

23.04.2016 10:08
På begäran har vi tagit fram ett fikapaket. Då sköter vi om fikat efteråt. Priset är 59 kr/person och då ingår dryck och gott om sockerbaserade tilltugg. Allergier måste meddelas 7 dagar innan ni kommer. Ex. Cola/Fanta med kärlekmums och bullar. Samt naturligvis en skål med kolor. Kolor är alltid...

Maj börjar bli fullbokat

23.04.2016 10:07
Nu är det bara strötider kvar i maj. Vill ni boka den bästa festen någonsin så skynda er.

Premiären avklarad!!!

03.04.2016 08:18
Viggo invigde banan den andra april. Samtidigt passade han på att fira sin 10årsdag. Boka ert kalas hos oss. Vi garanterar er den bästa festen någonsin.

Premiär!!!

10.03.2016 07:40
Den 2:a april har vi premiär. Välkomna med er bokningar!!!!

Den nya banan börjar ta form!!

27.02.2016 07:19
Som ni vet byter vi utseende på banan varja år. Nu är vi på gång med det nya bygget. Vi kommer lägga upp bilder allt eftersom bygget pågår.

Över 3000 unika besökare!!

10.01.2016 09:42
Under 2015 hade vi över 3000 unika besökare på vår hemsida. Detta kommer vi fira med en tävling under mars. Håll ögonen öppna.

Junior Paintball Kalmar sponsrar Barometern Cup

31.12.2015 10:55
Naturligtvis sponsrar vi även i år Barometern Cup. Alla skyttligavinnare erhåller ett presentkort på 500 kr att spenderas hos oss på Junior Paintball Kalmar. Det gäller i klasserna  P/F 04-05-06-07. Dessa klasser avgörs 02-05 januari i Kalmar Sportcenter.  

Säsongen närmar sig slutet!!!

09.11.2015 18:57
Nu ser vi slutet av säsongen. Men först en liten specialare. Dubbla antalet paintballs i standardpaketet och 179:-/pers för +++ paketet (ord 229:-). Vi kör november ut!!! Nytt för nästa säsong är vår kombo med 5 kamp, ny bana och ett par överraskningar!!!

JUNIOR PAINTBALL KALMAR FYLLER 1 ÅR

07.10.2015 09:31
Tiden flyger när man har roligt. Under ett år har barn (och vuxna) firat födelsedagar och haft kompisträffar hos oss. Vi på Junior Paintball Kalmar har haft lika roligt som ni. Tack alla barn och föräldrar för att ni ger oss möjligheten att ordna den bästa festen någonsin för er. Vi forsätter...

Vi planerar inför 2016