Nyheter

Glad midsommar

24.06.2017 12:34
Nu är bokningarna i augusti och september i full gång. Uppdaterad utrustning och lite nya speltyper väntar er som kommer på besök.   VÄLKOMNA

Premiärmatcherna har spelats. Vi har öppnat säsongen 2017

01.04.2017 19:54
Vi har officiellt öppnat för säsongen. I 17 graders värme invigdes banan av de 2 födelsedagsbarnen.  

Priser 2017

28.02.2017 08:20
Inga höjningar. På 2 av våra paket blir det till och med billigare. Skjutglad kostar i åt 199kr/pers. Vårt kompletta paket där ALLT ingår kostar 299kr/pers.  

Here we go 2017

02.02.2017 08:54
Säsongspremiären blir den 1/4, välkomna med era bokningar.

Vi stänger för säsongen!!

25.10.2016 08:37
Nu stänger vi för i år. Nästa års bana och området runt omkring kommer bli fantastiskt. Kolla in Facebook för uppdateringar om förändringarna.   TACK FÖR I ÅR, VI SYNS VÄL I APRIL 2017??   Patrik och Hanna med familj.

OKTOBERFEST!!!

04.10.2016 10:27
Oktoberfest hos JPK   Boka paket SKJUTGLAD och betala 179 kr/pers. Gäller vid minst 10 deltagare.

Hösten är här och med det lite andra starttider

04.10.2016 10:26
 Under oktober kör vi 11,00 och 14,00. Då slipper vi morgonkylan och höstmörkret. Välkommna!!!

Here We Go Again !!! JPK Drop In Paintball

04.09.2016 10:18
Den 25/9 13,00 kör vi Drop In. Ta med kompisen, kusinen, brosan eller kom själv. Vi har 20 plaster till ert förfogande. Först till kvarn gäller. 200 kr/pers och då leker vi paintball i 2 timmar, skjuter precis hur mycket man vill och dessutom ingår det fika. Lämna era barn och hämta upp dom trötta...

Dåligt med nyheter!!

16.08.2016 09:30
Förlåt, vi har varit dåliga på att uppdatera nyhetssidan. Lata? Ja kanske. Men på vår Facebooksida finns alltid den senaste infon. Vi lovar dock bot och bättring.   Vi planerar just nu för ett nytt försök med Drop In. Den förra sammanföll med en massa andra aktiviteter. Vi återkommer så fort...

Drop-In på Junior Paintball Kalmar